Vad sägs om en tur till Sveriges framsida??

Hej mina kära vänner!

Har tänkt på detta ett tag men nu är det dags att sätta bollen i rullning. Skulle nämligen gärna vilja ha ett vinlotteri, dricka vin(man kan få ngt annat Jenny *ler* ) och träffa mina underbara vänner inom snar framtid. Därför vill jag nu bjuda in er att spendera en helg i västkustens stolthet Göteborg.
Eftersom min kära sambo är på hemmaplan (Kalmar) i 9 veckor nu så har jag en massa sovplatser tillgodo och hoppas därför på att ni ville komma hit. Jag kommer vara i Kalmar helgen 13-15 feb annars är jag ensam och hemma alla helger t.o.m 13 mars. Ni kan väl i vanlig ordning prata ihop er och återkomma till mig om ni tycker detta låter som en bra idé...hoppas hoppas.

Många kramar från mig

Nattis

Ps. skickar med SJ hemsida för säkerhetsskull www.sj.se Ds. 

   

Kommentarer
Postat av: Gunnarsson

Hejsan!



Självklart ska det bli trevligt med en tripp till Götet.. Jag har inget vad jag vet i feb så e bara till å åk.. hihi..



Kram

2009-01-20 @ 09:07:14
Postat av: Jenny k

Hejsan!

D tycker jag låter som ett strålande förslag...

Ja e på! :) Schysst att jag får dricka annat.. Ha ha!

Kram på dig!

2009-01-20 @ 15:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0