5-årsjubileum

Dax att uppdatera lite kanske...

I alla fall. I september så är det 5 år sen vi drog igång med våra vinlotterikvällar. Många middagar och många flaskor vin har det blivit under åren och detta måste vi ju självklart fira. Därför tänkte jag att vi har ett litet jubileum i september! Vi kan vara hemma hos mig och datumen jag har på förslag är 5, 12 eller 26 september. Alla datum är lördagar för det känns som att vi ska ha jubileét på en lördag eller vad tycker ni? Jag tänkte mig 3-rätters och vi kan ju hjälpas åt med menyn och vem som fixar vad. Det lättaste blir ju om vi delar upp det.

Vad säger ni, är ni på? Hör av er till mig så fort ni vet vilka datum ni kan. Ju förr desto bättre. Vi har ju en viss tendens att vara lite upptagna ibland hihi.

(Ps, augusti tar Camilla eller Jenny K hand om. Jag vet inte vem av dem som skulle ha det då)

// Åsa

Kommentarer
Postat av: Annika

Åh vilket roligt initiativ :-) Det ska firas med en brakfest tycker jag!



Den 5 sept passar bäst för mig!

Den 9/9 åker vi till Afrika och kommer inte hem förrän fre 25/9.

26/9 känns lite halvbra...Kan vara megaslut eller megapigg?

Vi hörs snart igen!



Hoppas att alla har en skön sommar! :-D



Stora kramar

2009-07-20 @ 15:31:01
Postat av: Annika

Åh vilket bra initiativ :-) Det tycker jag verkligen ska firas med en brakfest!



5/9 passar mig bäst!

Åker ju till Afrika 9/9-25/9 så den 26/9 vet jag inte riktigt i vilket skick jag är?!

Megaslut eller Megapigg



Hoppas alla har en riktigt härlig sommar :-D



Stora kramar

2009-07-20 @ 15:37:41
Postat av: Annika

Märker att jag inte är så haj på det här...

Blev ju ju två inlägg för jag hittade inte mitt första?!

Hej o hå så kan det gå! ;-)

2009-07-20 @ 15:40:06
Postat av: Cissi

Hej Hej!

Vilken toppenidé! Tänk att vi hållit på i 5 år!!



För mig passar den 26 sep bäst. Men den 5 sep skulle nog också funka.. Den 12 sep är jag i Sthlm.



Om Annika läser detta: Vad härligt att åka iväg.. Vart ska ni denna gången??? Blir det safari igen eller ska ni upptäcka något annat? Jag kan ju inte annat än att bli väldigt avis på dig :)

2009-07-21 @ 08:23:01
Postat av: Cecilia

Hej Hej!

Vilken toppenidé! Tänk att vi träffats i 5 år!!!



För mig passar den 26 sep bäst! men den 5 sep skulle nog också funka.. måste bara kolla upp detta först. Den 12 sep kan inte jag då vi är i Sthlm.



Om Annika läser detta: Vad härligt att åka iväg..

Vart ska ni denna gången? blir det Safari igen? måste ju erkänna att man blir ju lite avis på dig :)



Hoppas alla har en skön sommar och kan njuta av vårt härliga sommarväder.. hmmm..

Kramisar / Cissi

2009-07-21 @ 08:33:15
Postat av: Cecilia

HI, HI.. Här är en till som inte hajar detta till 100%. Mitt första inlägg försvann också först!



Ja, ja.. bättre två gånger än ingen alls ;).

2009-07-21 @ 08:38:38
Postat av: Natalie

Åhh så kul :)) Jag kommer att närvara om det är det sista jag gör. Jag kan den 5:e och 26:e, (den 12:e är jag också i Sthlm Cissi...hi hi.)



Hi hi lilla Annika du kommer se ut som en liten afrikan snart :)) Vad kul att ni ska tillbaka. Vad blir det denna gång??



Masssor med kramar till alla

Nattis



2009-07-21 @ 08:39:00
Postat av: Jenny k

Hejsan!

Den 5 sept passar mig bäst... Kan dom andra med men jobbar båda 2.

Tycker det låter jättebra att vi delar på det som ska göras när det är jubileum :)

& åsa... ska inte ge dig ångest... men, FY vad tråkigt det var att börja jobba igår... Blääää! Saknar våra strandbesök & heldagar på stan :(. Hi hi... Jag ska nog överleva, det finns ju fortfarande kvällar & helger. Ha det bra ALLA!!! Kram kram

2009-07-21 @ 08:52:35
Postat av: Annika

Fniss, fniss!

Jo det blir safari igen :-D Är ni nyfikna så kika gärna på resan i länken

tour.cgi?packageid=3434830&event=details&site=kenzan_tours" rel="nofollow">http://agent.reseguiden.se/cgi-bin/rg/packagetour.cgi?packageid=3434830&event=details&site=kenzan_tours



Hoppas vi ses då innan jag far :-)



kram kram



2009-07-21 @ 10:27:22
Postat av: Annika

Nu funkade inte länken, men i alla fall så heter resan "Sydafrika Botswana Zambia wildlife" och vi åker med www.kenzantours.se :-D



2009-07-21 @ 10:49:12
Postat av: Åsa

Verkar än så länge som att flest kan den 5 sept. Boka inte in nått där än så länge så håller vi tummarna för att alla kan då!!

2009-07-21 @ 10:53:48
Postat av: Jenny Gunner

Hejsan brudar..



För mig spelar det ingen större roll vilken kväll det blir, kan alla i nuläget. Men jag bokar in den 5e allra störst tycker jag det verkar som;)



Hoppas alla har en kanon sommar..



Många kramar!!

2009-07-21 @ 13:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0